mandag 28. mars 2011

Facebook-funn

Mens resten av verden var ivrige loppisspeidere i helgen, tvang jobben meg til å avstå fra å delta på årets første loppis :-(

Sånn er jo livet av og til, og jeg vet jo at fremover er det loppiser mer eller mindre hver helg rundt om i bergensområdet, så jeg får nok flere sjanser ja :-)

Til tross for at jeg var innstilt på en helg uten bruktfunn, ble det ikke helt sånn allikevel...
På Facebook finnes en side (eller hva du kaller det) for ting som selges/kjøpes eller gies bort i Bergen, og der datt jeg over akkurat den stolen vi har stått og manglet på kontoret!!!

Lykke!!
Mannen og jeg kastet oss i bilen rett fra lørdagsjobb, og fartet over både Askøy- og Sotrabro, for å sikre oss denne lekre høyryggede retro stolen!

Den er litt slitt på armlenene, og mannen (for det er jo tross alt "hans" stol...) er litt usikker på om han vil pusse den opp litt. Jeg syns den er fin som den er, men prøver jo å la han bestemme det da.... Hva syns du?
Den er supergod å sitte i, og nå mangler jeg en god leselampe til å stille bak/ved siden av, så kan jeg sitte der og strikke mens mannen nørder, på kveldene :)

3 kommentarer:

  1. utrolig sjarmerende :) Men hadde ikke vært dumt med et nytt trekk heller.. Jeg er klar for vårens loppemarkeder!! JAA

    SvarSlett
  2. Enig i kommentaren over. Det kunne vært spennende med et trekk i spreke farger.

    Hvis jeg finner ting jeg skal kvitte meg med, så skal jeg gi deg et ord. Jeg bor jo i Loddefjord.

    Klem

    SvarSlett
  3. Ja, jeg tipper omtrekking og finpussing blir resultatet :)

    SvarSlett