torsdag 12. mai 2011

Ny grunnmur..

Ja, nå er forskalingen revet!
Når en tomt er flat nok, kan et lite hus (selv på vestlandet) bygges på en støpt såle, og det er nettop det vi skal!

Vi har støpt en såle og en grunnmur i hagen :) Nå "vier" jeg meg vel mye, for når sant skal sies er det min far, mann og nabo som har stått for støpingen...Vel og merke en såle og grunnmur i miniatyr, for vi har da vel hus!?Ja, det har vi, men Mattias må vel også snart få sitt eget hus?
Det synes i hvert fall jeg, og heldigvis støtter bestefaren forslaget, og har sagt seg villig til å bygge et lekehus til han :)
Nå er fundamentet lagt, og mannen i huset skal få lage en fin gressplen rundt dette fundamentet, før byggingen av selve huset kommer i gang. Det vil nok si at det muligvis først blir lekehus i 2012, men det gjør jo ingenting, så lenge planene er der ;) nå gjenstår det og skisse opp utseendet til dette huset, og fundere ut hvordan det skal være inni...
DET er min jobb :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar