tirsdag 24. mai 2011

Sommerhagen...

Ja, så er sommeren kommet til vestlandet og Askøy!!
Eller, på kalenderen i hvert fall...
Det er jo ikke bare det at det regner det formelig velter ned, ustanselig!! Centimeter på centimeter med vann velter ned fortere enn dreneringen klarer å ta det unna. DET er moro det. Trøsten er at tross det elendige været har vi fått bedet ferdig :) Mannen (og en venn) har trillet sikkert hundre lass med stein og jord, mens jeg har dirigert litt, laget kaffe og saft og brukt masse penger på hagesentrene. Arbeidsfordeling slik jeg liker det med andre ord :)
Jeg må jo si at jeg har jo jobbet litt da... Når all trillingen var overstått har jeg, tross alt, klart både gjødslingen og beplantningen selv, av det som (med tid og stunder) skal bli:

- 1 stk nydelig rosebed
&
- 1 stk grønnsakshage.

Jeg lover å legge ut mye mer fargerike bilder etterhvert som det spirer og blomstrer baki her, men her er nå en smakebit :)

2 kommentarer:

  1. Dette været blir jeg rett og slett ikke klok på, og enkelte ganger tror jeg at vi har fått en femte årstid.

    Så flott at dere likevel har fått så mye gjort, og jeg gleder meg til å se utviklingen fremover.

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, det bøtter ned - nesten så det kunne se ut som om det var svømmebassseng dere hadde anlagt:-)

    Dere har virkelig vært driftige. Det kommer til å bli knallbra når det blir ferdig!

    Klem

    SvarSlett