onsdag 22. juni 2011

Første feriedag

Endelig er ferien startet:) etter å ha gjennomført diverse avslutninger med både elever og personale, startet jeg i går ettermiddag min ytterst velfortjente ferie :) i og med at mannen i huset ikke har like mye ferie som meg, kastet Mattiasen og jeg oss rett og slett på et fly til hovedstaden i går kveld! Her skal vi besøke mine to brødre med deres familier og tilbringe litt tid med mine to kusiner :)
Dagen i dag har vært tilbrakt på Riktige leker (hellane for en fantastisk butikk!!!) etterfulgt av lunsj på Karl Johan, gårdsbesøk og en stor deilig kuleis på Jordbærpikene:) kort og godt en deilig dag. Sønnen var så utslått at han ba om å få sove uten å orke å spise kvelds engang ( mitt elskede matvrak til sønn - særs uvanlig oppførsel for ham ja...) og nå varer det jammen ikke lenge før mor følger etter ;) nattinatt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar