mandag 12. september 2011

Oppdatering???

Ja, her har det jo ikke vært mye action i det siste!! Mye av skylden må jeg nok tillegge at min elskede Mac døde. (rettere sagt døde harddisken, de hevder det er muligheter for gjenopplivning på Eplehuset...)
De siste 2 ukene har jeg derfor vært uten data. Det i seg selv har jo vært litt uvant, og jeg har aller nådigst fått låne mannen sin Imac (når han ikke har vært hjemme). Jeg har savnet blogglandia, og - kanskje kun derfor, kom jeg nettop på at jeg har jo jobb-pcen min!!!

Snakk om å være vekke i hodet liksom!!!

Den har stått pent og pyntelig oppe i boden i skolesekken min siden jeg startet permisjonen min for 2 uker siden, og jeg har faktisk ikke engang vurdert, før nå, og faktisk flytte den ned på spisebordet og BRUKE den.

Er det lov å skylde på ammetåke før babyen er kommet? Jeg satser på det :)

Her i "bygden" har skoler og barnehager planleggingsdag i dag, så vi har hatt kjempekoselig besøk av 3 venninner og 7 barn. Da måtte vi tidlig i gang med bollebaksten gitt :)
Til tross for at Mattias gjorde sitt ypperste på å spise boledeigen før den var kommet inn i ovnen, ble det nå et godt lass boller som vi kunne steke også :)

En superkoselig dag her i heimen. Nå pusler Mattiasen yndlings puslespillet med Noddy, og jeg er klar til å kaste meg over middagslagingen.

2 kommentarer:

  1. Sånn kan det gå. Det er samme for meg hva som er skylden,. Det er godt å "se" at du er tilbake.

    Klem

    SvarSlett
  2. gull gutten til mormor. Ja, vi har savnet innlegg fra deg min venn. Klem

    SvarSlett