torsdag 22. desember 2011

Arne og Carlos

Min kjære mann slo til og overrasket meg med å gi meg Arne og Carlos julekulebok til bursdagen, og da var det bare å finne frem garn og pinner.
Jeg har strikket en hel liten bunke med julekuler, dampet og fyllt etter beste evne, bare for å mislykkes i å få de helt runde.
Her en dag stilte de godeste Arne og Carlos opp på signering på senteret, og fruen selv troppet opp med bok og barn for å få tips og signering. Begge deler fikk jeg!! De kunne fortelle meg at kulene kun ble runde dersom jeg bruker ullgarn. (og hun i garnbutikken sa ellers at jeg kunne bruke hva jeg ville....) og at hemmeligheten ligger i å dampe kulene kjempemasse før de fylles. Jeg ser nå at julekulene i ull er rundere enn de jeg har strikket i effektgarn,
men perfekte er ingen av de..
Men men, det er nå vel litt av sjarmen med hjemmelaget og? Ligger det en slik under ditt tre? Dagen i dag skal koses bort med julemarked i Aalborg og innkjøp av de siste julegaver. Gleder meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar