fredag 2. mars 2012

Et perfekt hjem?

Et lite interiørdrypp fra et perfekt hjem? Er det det som kommer nå? Tenker du kanskje?

Eh nei... Jeg har da et hjem, men perfekt er, heldigvis, et fremmedord her i huset :)

Men, jeg har da i det minste vært på et "perfect home
party"....
Der var det mye som blir litt krimskrams for meg, men de hadde og et par "må ha" ting!

Jeg synes feks denne glasskrukken er både dekorativ og praktisk, for oss med alle frokostblandingene. Nå har jeg en egen plass til min hjemmelagde musli, og slipper å blande til bare en skål om morgenen...
Jeg falt også for serviset deres, som heter hvit lilje, så det spørs om ikke jeg må holde et party selv, slik at jeg kan få byttet ut det gamle serviset mitt.

Denne lysestaken er også superfin! - i det minste når det er lys i den. (det er dessverre begrenset hvor dekorativ den er når det ikke er lys i, men det får jeg heller leve med.

Nei, ute skinner solen i Skogvegen, så nå får blogg være blogg, så tusler jeg ut og vasker vinduer før dagens trilletur med Siljemoren står for tur :) God helg til deg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar