tirsdag 4. september 2012

Barnehagestart

I dag var det barnehagestart for prinsessen. var, tenker du nok. Men jo: Dag nr 1 i barnehagen er alt overstått, og tøtto sover godt i vognen sin, slik som hun pleier :)

Vi var der kun en times tid på morgenen, og hun var jo evigglad som vanlig, bare lekte, maste og koste seg, og enset ikke en gang om jeg var i rommet eller ei.

Alt tyder jo på at da kommer det til å gå strålende resten av uken (og ukene etter det) også :)

Så i dag tok vi bare den korte varianten, så satser vi på at hun kan sove der på torsdag, og at jeg kan gå fra et par timer. Jeg tror at det kommer til å gå like bra da, for hun er en mye mer åpen og uredd person enn Mattias er.

Jeg husket faktisk å fotografere "første barnehagedag".

Dvs - fra frokosten før barnehagen

og deretter i garderoben på vei hjem ;)

(Jeg tenkte det måtte man vel ha lov å fotografere akkurat som man fotograferer første skoledag??)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar