onsdag 5. september 2012

Gjenbruk??

Ja, det ER jo viktig med gjenbruk, det VET jeg jo... Tidligere har jeg vel fortalt at alt restegarn i bomull brukes til å strikke småting, feks vaskekluter til kjøkkenbenker o.l.?

Og det er jo vel og bra, men det kan jo ta litt overhånd og???
I går gikk jeg løs på Siljes (tidligere) gulpekluter, klippet de i mindre kluter, sydde kantsømmer og skikkelig fikset...

Egentlig? Gjorde jeg det fordi vi var tom for ansiktskluter i kjøkkenskuffen - og jenten var dekket av middag og youghurt ;)

Men da jeg først var i gang tenkte jeg at jeg kunne benytte anledningen til å øve på å sy på skråbånd! Så lurt!! Og det var da jeg oppdaget at å øve trenger jeg virkelig..... Jeg er kort og godt elendig på å sy skråbånd!!! Det blir bakfram og vrangt og alt som kan gå galt går galt... Fatter ikke hvorfor jeg ikke får det til, men endte opp med en god latter da ;)


Har dere sett noe såå begredelig hjelpeløst???

Den utrolig fete lampen, som er arbeidslyset mitt, er "gjenbrukt" (dvs vasket) fra svigerfars garage, og er nok eldre enn meg :) - Fantastisk stilig! og passer perfekt inn i vårt hus :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar