onsdag 27. februar 2013

Godt som ull?


Jeg brukte litt bambus om sommeren da Mattias (og Silje for så vidt) var baby. I og med at det har høy  UV beskyttelse synes jeg det var mer behagelig å løpe rundt i bambus enn i de derre UV draktene fra apoteket. Her for en stund siden kom jeg over Tilijamids nettsider, og fant tøffe bambusklær, i friske farger og mønstre, og bestilte et sett til Siljemor. Størrelsen heter fra 2-4 år, og er litt for stort foreløpig, men heiane hvor tøft det er!!!

Nå vil jeg se selv om det er like god varmeregulering og fukttransportering som ullet. For jeg sverger jo til ull, og bruker knapt annet på ungene fra oktober til april...

Det betyr jo også at jeg har massevis av flotte bomullsplagg som knapt brukes før det blir for lite - og da vil jo bambus være et bedre alternativ??
(Nå må det jo tilføyes at jenten, selvsagt, har ull under...)
Stilig er hun i hvert fall :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar