torsdag 4. februar 2010

en travel onsdag:)


I går hadde Mattias og jeg besøk av hans elskede kusine på 3 år, til bollebakst og kos! Og koselig var det absolutt! Litt utpå dagen kom en venninne av meg på besøk med sin herlige 2 år gamle sønn, og vi satte i gang med å male på t-skjorter. En aktivitet min niese hadde gledet seg til lenge, og som Mattias var relativt uinterresert i... Han satt litt å så på, dradde malingen litt utover med fingen sin, i ca 2 sekunder, før han var drittlei av å sitte i ro og jeg måtte overta:)
De 2 litt større barna hadde overraskende stor konsentrasjon og koste seg tydelig. Resultatet ble utmerket og!
Så skulle vi leke litt, og med 3 små ble det høy stemning og bra nivå på volum og hastighet kan man si. Når de store barna var hentet, rakk jeg akkurat og rydde det verste og bade Mattias før jeg kastet meg i bilen for å rekke trening (onsdagstimen min på step2 er uunnværlig, den er fantastisk gøy! den kan altså ikke avlyses bare på grunn av at jeg trøtt..).
Vel hjemme igjen, hadde min kjære lagt Mattias og var godt i gang med middagen, så etter 12 timer med fullt tempo kunne mor her ta seg en laaaang dusj og sette meg rett til bords og få maten servert! Fantastisk avslutning på en godgod dag:)

1 kommentar: