mandag 15. februar 2010

Enkelt strikk av restegarn...

Ja, det var akkurat det denne oppskriften het! Strikk kosedyr av restegarn. Fantastisk god plan, og søte var de og alt og det (på bildene i bladet altså).
Hmm. så var det disse restene da.. Jeg hadde ingen av de rette fargene i bomull, og heller ikke strømpepinner på 2,5, så her var det bare å kaste seg i bilen retning strikkebutikken.. ca 300 kroner senere, bar det hjem for å starte på disse "svært enkle" dyrene som skulle strikkes. Min niese ville ha en hund (ja, det er det den røde tingen forestiller) og klovnen måtte jo Mattias få!
3 måneder senere har jeg klart å strikke nok bittesmå deler, stappe de med vatt og sy de sammen, nå mangler jeg bare å få kjøpt noen øyne så er de, enkle kosedyrene ferdige:)
Men, men jeg har i det minste hatt smil om leppene mens jeg har holdt på, de ser jo morsomme ut! Så pytt med alle timene som gikk med til de. En ting som i hvert fall er sikkert, er at NÅ har jeg massevis av restegarn i bomull, i knalle farger, så er det bare om å gjøre å se om jeg finner på noe å bruke det til:)
Og kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg helt plutselig over noe som jeg trenger det til...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar