søndag 14. februar 2010

morsdag


Ja, dagen i dag er akkurat som et kinderegg! Det er samlet 3 ting i 1 dag. Med både valentines day, morsdag og fastelavn blir valget her i huset enkelt.
I går var min søster på besøk og vi spiste fastelavnsboller, valentines day trenger vi ikke markere, for jeg har større tro på å pleie forholdet og kjærligheten litt hver dag, dermed sitter vi igjen med Morsdagen!


Ja, selvsagt skal min kjære mor vite ellers i året også at hun er elsket, at hun har lært oss barn uendelig mye om praktiske ting, livet, kjærlighet og oppofrelse. Men at det finnes en dag i året dedikert til alle mammaene, synes jeg er både rett og rimelig. Nå skal det høre med å nevne at jeg synes farsdagen er like viktig, men den var jo i november;) I dag er det morsdagen som er viktig!
Jeg ønsker alle mammaer en fantastisk fin dag, og gleder meg til Mattias blir stor nok til å lage hjemmelagde kort til meg og vekke meg med grønnkokte egg på sengen!
Jeg vil slutte med et jødisk ordtak som på flere måter sier det meste:

En mor forstår det et barn ikke sier.

3 kommentarer:

  1. For et fantastisk vakkert ordtak - og god morsdag til deg :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Fint ordtak jeg må kopiere :-)
    God morsdag til deg og mammaen din :-))

    SvarSlett
  3. Takk for det:) håper dagen blir like fin som det tyder på så langt:)

    SvarSlett