torsdag 18. februar 2010

Leke er moro!!

Jeg har vært utrolig flink (og ja, det sier jeg om meg selv!) til å ikke kjøpe masse unødvendige ting til Mattias hittil. Vi har lånt litt, arvet litt og kjøpt litt brukt, og kjøpt det vi trengte. Men plutselig nå er han kommet i et stadie der det er kjempegøy å kjøpe leker til han! Det er plutselig litt gøyere ting han kan leke med. Det er selvsagt ikke alltid han er enig med meg i hva som er gøy, men jeg snoker nå rundt på diverse butikker og nettsteder og finner ting JEG liker:)

Søndag hadde jeg en seriøs snokerunde på nett, og endte blandt annet opp med å bestille denne morsomme "aktivitetsleken" på barneshoppen. Som han kan skubbe foran seg når han øver på å gå og som har massevis av dingser. (Har Mattias litt make interresser som faren, så digger han dingser...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar