fredag 26. februar 2010

The master bathroom...

Tenkte jeg måtte ta dere på en ny runde i huset nå når vi faktisk er flyttet inn.. En kompis av meg sa så fint første gangen han var på besøk at det føltes som om han var i et utstillingshjem, alt var så tomt og sterilt. Men NÅ ser man at det bor noen her :)
I dag har jeg tatt bilder av badet. Hele familien simpelten elsker badekaret vårt. De voksne har fått hver sin pute (eller når sant sies, jeg fikk 2 til bursdagen..) og Mattias har fått badesetet sitt og alle dyrene på plass! Her koser vi oss mange dager i uken. Vi har gått for enkle baderomsmøbler fra bademiljø, med skuffer, da jeg synes det er mer praktisk enn skap, til dill og dall.


Ellers har vi "pyntet" ting litt opp med loddrette speilfliser i og ved siden av dusjhjørnet. En liten detalje som jeg synes gjør seg! Jeg synes også det er deilig at dusjveggene slåes inn mot veggene når de ikke er i bruk, vi vinner så mye plass på det føler jeg. Ja, det var første rommet (egentlig andre, siden jeg har lagt inn fra loftstuen tidligere) på runden i vårt hjem:) Fortsettelse følger!

4 kommentarer:

  1. Kjempefint =) må få komme å se det i real life en dag...kom meg liksom aldri opp i den etasjen sist jeg var der..og det har vel sine naturlige årsaker;) hehe;)

    SvarSlett
  2. ja, det må du :) Bare gi en lyd en dag det passer du. Jobber jo kun 50 % så er jo hjemme en del formiddager:)

    SvarSlett
  3. Kjempefint dere har det.. gleder meg til å pusse opp lillebadet vårt.. skal bare vinn ei lotto så skjer det:)

    SvarSlett
  4. så fint bad! tenker dere koser dere i badekaret ja:-) koselig at hele familien kan bruke det samtidig da:-)

    SvarSlett