onsdag 24. mars 2010

"Ny" kommode

Nå har jeg jammen meg prøvd meg på møbler igjen! Da jeg, etter tre års spekulering, endelig tok meg sammen og fikk pusset opp gyngestolen etter farmoren min, var jeg helt sikker på at det kom til å gå minst like lang tid før jeg fant på noe slikt igjen!
Men, neida :)
Her er den gamle furukommoden min kjære har hatt med seg i... tja 10-15 år? Nå i ny innpakning... Etter å ha pusset, grunnet og malt den tre ganger tok jeg litt tapetrester fra loftstuen på noen av skuffene. Det var litt vanskelig, synes jeg i hvert fall, å få den tykke tapeten til å henge skikkelig, men faller det av så har jeg i det minste prøvd :) Dekorativ ble den i hvert fall.
Siden skuffene nå er dekorerte valgte jeg helt enkle knotter fra Ikea.


Nå står den pent plassert på veggen overfor gyngestolen min i loftstuen. Dermed kunne jeg sitte og studere den litt i går kveld, mens jeg strikket og prøvde å få Mattias til å sove.
Konklusjonen:
Jeg er strålende fornøyd! Nå er den fyllt med garn, tegne- og malesaker, og er blitt et lite skattekammer :)

4 kommentarer:

  1. Så fin den ble da!! og det er jo så greit med sånne kommoder til oppbevaring:-) utrolig hvor mye man får plass til..

    ha en fortsatt fin (kreativ) dag! klem

    SvarSlett
  2. Ja, den har foreløpig en ledig skuff, men den blir nok snart fyllt opp den også tipper jeg :)

    SvarSlett
  3. Kjempestilig! Matcher tapeten i gangen og jeg ikke husker feil??? Gleder meg til å se på ordentlig! :)

    SvarSlett
  4. Hej, jeg syntes at du er dygtig, den er mega flot ;)

    SvarSlett