mandag 22. mars 2010

strikkejakke

Jeg ville så gjerne strikke en god jakke til Mattias i tynn alpakka, og her er da endelig resultatet :)
Den første "skikkelige" jakken jeg har strikket... Etter å ha begynt på ny tre ganger klarte jeg til slutt å fullføre den første jakken jeg strikker, som ikke bare er rettstrikk.
Jeg har visst fellt feil oppe ved halsen, og trengte en del hjelp av mor for å få sydd armene på, men det synes jo strengt tatt ikke :)

Knappene er jo også sykt søte! De er kjøpt på Panduro hobby. Der hadde de så mange gøye knapper at det var vanskelig å bestemme seg! Tror jeg stod og studerte knapper i minst ti minutter før jeg klarte å bestemme meg for disse søte små kuene...
Jeg er i hvert fall fornøyd over resultatet, og Mattias ser jo ikke misfornøyd ut heller :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar