søndag 28. mars 2010

Påskekake

Vi har hatt en fantastisk fin palmesøndag! Utelek, familiekos og samtidig fått jobbet litt med uteplantingen. På en så aktiv dag måtte det jo passe utmerket å utnytte Mattias´ hvil til å bake en god kake? Det synes i hvert fall jeg :) Om jeg må si det selv har jeg bevist en kvinnes evne til multitasking i dag, ved å bake, vaske opp og lage middag samtidig, alt gikk liksom i en fei, helt av seg selv!
Jeg synes egentlig det er moro å bake, og elsker jo å spise det. I dag har jeg prøvd en ny oppskrift, fra kakemonsen.no som heter Tantes påskekake. Problemet med bakverk er jo nettop det, at jeg spiser det... Når sant skal sies så vet jeg jo godt at det ikke akkurat bedrer situasjonen med de overflødige kiloene. Men noen gleder skal man vel unne seg? Derfor er den beste løsningen på kakebakingen min å invitere en god venn over for å hjelpe oss å få den spist :) Dermed ble det prikken over ien, på en godgod søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar