fredag 1. oktober 2010

En kreativ sjel...

Med stor glede, og ikke minst overveldende stolthet, kan jeg slå fast at gutten min (og niesen min også selvsagt) er særdeles kreativ, for å ikke si direkte kunstnerisk anlagt !

Etter en god halvtime med dyp konsentrasjon over malesakene, holdt Mattias på å klikke i raseri da jeg ytterst forsiktig ville bytte ut arket hans med et som ikke var druknet (for å ikke si nærmest oppløst) av all malingen og vannet som var blitt brukt. Han var rett og slett livredd for at han ikke fikk lov til å male mer!?
Fantastisk!! I hvert fall med tanke på at jeg aldri har hverken likt, eller vært noe flink til hverken tegning eller maling. Nok en egenskap som er nedarvet fra faren...
Men det er deilig! Det er kort og godt moro å se på når de koser seg sånn med å lage ting. Så til dere besteforeldre: Pass opp, snart detter det ned diverse hjemmelagde gaver fra barnbarna også (og ikke kun fra mor i huset).

Det nærmer seg jo tross alt jul...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar