torsdag 21. oktober 2010

Stemning

I dag kom vinteren! - Eller mer sannsynlig: I dag kom det en forsmak på vinteren...

Med snøen kommer julestemningen snikende. Og jeg må si til meg selv at det fortsatt er leeenge til jul :/

Vi regner med noen uker mer med høst før vinteren kommer for alvor. Men men. Her i huset er vi klare for vinter :)
Så den kan bare komme!

Vinterdekk, kjeledresser og nyimpregnerte vintersko er parat til å leke og kose.

Glimt fra dagens tur i Lien. Akkompagnert av en liten snutt fra Ole Brum :)

Det snør det snør!
Tiddelibom.
Det er det det gjør!
Tiddelibom.
Nå snør det mye mer enn før!
Tiddelibom -
og huttemegtu!

4 kommentarer:

  1. Vi er IKKE klare for vinter ennå! Men den kommer vel snart hit og....

    SvarSlett
  2. Jepp, nå er kaoset i Bergen i gang. Det skjer det samme hvert eneste år - nemlig fullstendig trafikkaos.

    Jeg liker vinter, men da skal det være ordentlig vinter. Snøen skal bli liggende og lage det mange hakk lysere og finere ut.

    Men, men, det er ikke mye vi får gjort med det.

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder av den lille :) Smak av vinter her ute på trøndelagskysten også. Jeg lå også i morges og tenkte på at det er lenge til jul enda, prøvde å trøste meg selv iallefall. Og prøver å holde igjen med å starte salg av juleting i nettbutikken min til etter 1. november! Jula kommer altfor tidlig! Og akkurat nå spiller de jaggu meg en julesang på radioen også :(

    SvarSlett
  4. He he, ja jeg er glad i julen, men har tålmodighet til etter at November er i gang med å starte på ting og tang. Jeg liker og ha god tid da, så ikke noe blir stress :)

    SvarSlett