fredag 20. januar 2012

U got mail!



I dag har Silje og jeg hatt første kursdag på babysvømmingen. hun storkoste seg og nøt helt tydelig å være i vannet.

Jenten er (selvsagt) helt utslått nå, og sovnet uten å få mat eller noe som helst. Og da detter jeg jo ned her på stolen min, med dataen og en skål salat.

Det blir dårlig med svømmebilder av Silje og meg, i og med at vi begge er i vannet.

Så hva passer vel da bedre enn å dele noen av alle disse bildene som ventet
i innboksen min da jeg kom hjem?

På den lille timen jeg har vært borte har jeg fått masse eposter!!!

Det er alltid koselig å komme hjem og så er innboksen full!

I sær når den er full av herlige bilder av herlige barn :)

Det er skjønt å se hvor tidlig barn knytter vennskapsbånd, og hvor mye guttene her koser seg sammen!



De er like naturlige i rollene som sommerfugler som de superhelter! DET er tøft det!!!

Nyt fredagen med eller uten kostymer:)

1 kommentar:

  1. Så moro med babysvømming! Vi begynner på onsdag og gleder oss veldig :-) Her nytes fredagen uten kostymer, i den grad den kan nytes når veslemann har fått vaksine i dag og ikke er i form ;-)
    God helg!

    SvarSlett