fredag 10. mai 2013

Prosjekt storjenteseng

Silje har hatt en gammel, sleten sovesofa (en blå en til og med) stående på rommet sitt alltid. Den har jo ikke akkurat vært en fryd for øyet, så jeg har hatt et ønske om å erstatte den med noe en stund. Her en dag datt en gylden mulighet i fanget på meg da jeg fikk en gammel furuseng.
Etter en runde med pussemaskin, 2 lag grunning - en ny runde med sandpapir, etterfulgt av høyglansmaling, er den nå klar:)
En lilla drøm som det kan klatres og lekes i, og når kusinen kommer på overnatting kan jentene dele rom. Jeg tror dette skal bli ordentlig kos!

Mer jentete enn dette skal vi lete en stund etter ;)

(det er ikke tanken helt enda at hun skal sove i storjenteseng, men jeg tror den kan bidra til at hun synes det er gøyere å leke på eget rom, i og med at hun ofte får mye moro av å kravle oppi og utav Mattias sin seng å "latesove")

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar