søndag 8. januar 2012

Work in progress

Prosjekt: Friske opp Mattias´gamle tripp trapp stol er startet!

I følge mine opprinnelige "hvor lang tid bør dette ta" beregninger, burde selvsagt stolen være i bruk alt.
Meeen slik var det altså ikke ;)
I stedet ligger den spredd i 10 (eller noe) deler utover vaskerommet, og har kun fått 1 strøk heftgrunning og et strøk maling. Men, det er da nok til å ane hvordan resultatet blir? Jeg tok litt ulike fargeprøver med hjem sist jeg var innom Jernia, så det er Mattias selv som har valgt ut fargen.
I 2 dager gikk han rundt og holdt på fargeprøvelappen fra Jotun, så jeg håper virkelig at han blir fornøyd!!

Jeg satser på en oljemaling med høy glans, slik at det skal være lettere å holde den ren, så får tiden vise om dette blir et vellykket prosjekt eller ei ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar