søndag 16. januar 2011

Det er lov å være stolt!

Noe jeg er stolt av, fra den siste måned.
Det jeg er aller mest stolt av, som jeg har gjort for meg selv og familien min den siste måneden, er å våge og ta det jobbskiftet jeg har tatt!
Det er faktisk god grunn (når sant skal sies, og det skal det jo..) til å gi meg selv et godt klapp på skulderen over det!(Noe jeg er litt mindre stolt av er mine evner til å fotografere meg selv med phonen.... - bær over med meg, jeg HAR faktisk øyne også...)
Jeg legger ikke skjul på at det kan være tøffe dager innimellom på verkstedet, jeg er pumpet når jeg kommer hjem fra jobb, men det GIR meg noe også!
Jeg kunne "daffet" videre i de trygge rammene arbeid med eldre tross alt gir (bedre lønn hadde jeg til og med også før..) men heiane så mye mer resultater denne jobben kan gi.
At det i tillegg gir meg en tidsmessig ustresset hverdag i forhold til Mattias og den tiden og roen han har krav på å ha i livet sitt, gir meg atter et skulderklapp!
Good for me ;)

2 kommentarer:

  1. Stilig bilde;) Håper du vil trives i nye jobben:) Klem

    SvarSlett
  2. Høres flott ut! Deilig å ha tatt et valg som man virkelig er fornøyd med. Og man burde jo være modigere og våge sånt som et jobbskifte...
    Ha en flott dag!

    SvarSlett