mandag 17. januar 2011

youtube...

Lenge leve youtube?!

Jeg er ikke så bereist i Youtube-universet. Med viten og vilje ( i det minste stort sett) unngår jeg "å bli hektet" av den underholdningskanalen.
Det jeg stort sett ser av Youtube er på skolen, på elevenes skjermer, og da irriterer de meg mest,
(i og med at elevene egentlig skulle jobbet med skoerelaterte oppgaver..)

Jeg søker opp artister der noen ganger eller tegnefilmsnutter hvis Mattias og meg har 5 minutter tilovers og så bruker jeg det til nyttige (kan helt klart diskuteres...) ting, som serviettbretting.... ;-D

1 kommentar:

  1. Jeg hører nok til blant de som lar mye i den digitale verden leve sitt eget liv. Det holder med bloggingen, men det er virkelig gøy. Utrolig hvor mange kreative sjeler som finnes rundt omkring.

    Klem

    SvarSlett