lørdag 15. januar 2011

What to do?

Mine gjøremål for denne måneden.. og hvorfor.. Var, i dette tilfellet ingen spennende beretning.. Hmmm. Det aller første som skal skje er jobbehelg og hjelpe min far med nedvask av et hus nå i helgen, etterfulgt av å ha tupperwareparty mandag :)
Planene ellers?
Jeg er jo nettop startet i ny jobb og tenker nok resten av denne måneden trengs til å bli kjent med elevene, opplegget og lærerne jeg skal jobbe med. Jeg må nok også bruke noe ekstra energi på å bli kjent i både metall- og treverkstedet, inkludert med ulike materialer og verktøy...
Hvis det høres ut som nok hodebry for en måned, så stemmer jeg ja ;)

Videre SKAL jeg bli ferdig med den (alt for kompliserte) jakken jeg startet på å strikke til Mattias for 2-3 måneder siden!!Jeg har store forhåpninger om å få tid til å gå noen gode turer og få meg en tur på Akvariet også denne måneden, før jeg avslutter januar med litt shopping og en feiring av min kjære mors bursdag :-)

3 kommentarer:

  1. Hei og takk for kommentaren din :)
    Ser vi har noen av de samme planene for denne måneden. Har også begynt i ny jobb nå og må bli kjent med elever osv. som du skriver. Kunst og håndverk på meg også. Spennende men også utfordrende å skal bli kjent på en ny plass. Lykke til i ny jobb og med resten av dine gjøremål :)

    SvarSlett
  2. Høres ut som hver time allerede er brukt opp. Du må huske å ta deg gode pauser.

    Lykke til med både jobb og alt det andre.

    Klem

    SvarSlett
  3. He he, ja det er en travel periode...

    SvarSlett