lørdag 8. januar 2011

Long time - no see

Det har jammen meg ikke blitt mye blogging dette året!! Og DET må jeg fikse på ;)

Min skjønne venninne hoppet på en utfordring her i det nye året, og optimist som jeg (tross alt) er henger jeg meg lett med på:
dag 1:
Mine 5 tilfeldige facts:
* Jeg er avhengig av *ér og -ér når jeg lager notater ;)
* Jeg har aldri lært meg å stå på ski...
* Jeg elsker musikk, har alltid villet spille selv, men eier hverken tålmodighet eller tonesans god nok til å lykkes.
* Jeg er rastløs og liker best å gjøre to ting (minst...) på en gang.
* Jeg har 2 utdannelser, hjelpepleier og barne-ungdomsarbeider, og digger variasjonsmulighetene det gir meg :) Bildet er fra bursdagen min (3 januar) og er av meg og gullet :)

2 kommentarer:

  1. Endelig var du tilbake!
    Gleder meg til å se hvordan du løser utfordringen ;)

    SvarSlett
  2. Grattis med burdagen som var!

    SvarSlett