mandag 4. april 2011

One down one to go...

De siste 4-5 månedene har jeg hatt to strikkeprosjekter som begge har stått på stedet hvil og mest av alt irritert meg!! Begge prosjektene er strikkejakker til Mattias, en i ull og en i bomull, (hvem andre strikker jeg til likssom..?)I går klarte jeg endelig å bli ferdig med prosjekt nr 1, jakken i babyalpakka:)
Den er deilig bløt (og litt for stor- men det er jo godt å ha noe å vokse i..)Nå håper jeg bare han blir like glad i den som i den "gamle" alpakkajakken hans. Han ser i hvert fall litt fornøyd ut som modell ;)

3 kommentarer:

  1. Ein nydelig jakke du har strikka ,-)

    SvarSlett
  2. En flott modell og ei flott jakke!

    SvarSlett
  3. Næmmen sjå der da!!

    Klapp på skuldera for å ha laga både jakka og skjønne gutten :o)

    Og så flott lappeteppet ditt blei da!!!
    Vett ikkje om eg fekk kommentert det, men kan jo kommentere dobbelt og eg i tilfelle ;o)

    Stiligaste, finaste symaskin ever du ska få da!
    Bortskjemt? So what? ;o)

    Glede meg te å sjå ka mærr du får sydd itte kvart. Eg dure i vei og storkose meg :o)

    SvarSlett