mandag 18. april 2011

Påske :)

Etter (en overraskende slitsom) jobbehelg var jeg, fra i morges av klar for påskeferie :)
Kort og godt fantastisk start så langt! Dagen startet med en tung dis over Askøy (og nok også Bergen) som varte akkurat lenge nok til at jeg fikk vasket hus og kjøpt inn hagemøbler og påskesnop, før solen lettet :) Så var det litt pynting med det lille jeg nå har, inkludert den nydelige karseblomstpynten Mattiasen har laget i barnehagen til mamman sin :)Siden dengang har minsten og jeg bare kost oss ute, med is, sykling og ny sand i sandkassen gikk tiden fort. Jeg fikk i hvert fall tid til å olje bordet og en stol i dag... Det er jammen mange krinkler og kroker på slike møbler... Men flott blir det når det blir ferdig da :)

1 kommentar:

  1. deilige vårforberedelser :) Jeg syntes dere er skikkelig effiktive og ikke minst FLINKE! Kanskje vi må få ta oss en tur bort i påsken og nyte kaffe (og sol?) i nye hagemøbler.. :)

    SvarSlett