onsdag 12. oktober 2011

En deilig dag

I selveste høstferien (som om skoleferie eller ei spiller stor rolle når man er i mammaperm), slo værgudene til i dag med strålende solskinn! I dette tilfellet hadde værmeldingen (og derved også jeg) fått med meg den forestående soldagen, og derved var dagen i dag nøye planlagt...
Nisten var smurt, gutten meldt fri fra barnehagen og stellevesken pakket med ALT tenkelig til to små.



Etter noen deilige timer i skogen med gode venner, etterfulgt av første besøket på helsestasjonen med Silje, bar det hjem til mine foreldre på hjemmelaget fiskegrateng, kos og lek!

Plutselig er Silje blitt mer våken og har lyst å bli lekt litt med,
noe broren synes er spennende også.
Og jaggu synes han det så så koselig ut der hun lå, at han la seg ned og ville sove litt med henne!! (dette påfunnet varte imidlertid svært få sekunder, før den rastløse gutten var på bena igjen, men jeg rakk da å ta litt kosebilder..)
Nå er en deilig dag "slutt", og jeg har to søte små som sover søtt, og en sliten og godt brukt meg som sitter her med tekoppen min :) Håper alle dere har en forteffelig kveld også :)

2 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en veldig fin dag, og lille Silje er kjempesøt :)

    SvarSlett
  2. Hei takk for kommentar hos meg!! Så søte små du har, koselig!!

    Fin søndag!!

    SvarSlett