fredag 21. oktober 2011

Restestrikk

Etter å ha lagt strikkepinnene på hyllen en liten måned, har jeg nå tatt fatt i de igjen. Og hva er vel lettere å starte med enn noe restestrikk? Restene av det deilige Lerkegarnet jeg brukte til å strikke bodyer til Siljemoren i, er nå brukt til et par deilig mye sokker (som alt er for små...) og en deilig lue.

Her er hun klar for småbarnstreff hos naboen, tidligere i dag.

Jeg er jo så heldig å ha en av
mine nærmeste venninner, vegg i vegg. At hun i tillegg har en baby som er 3 måneder gammel er jo selvsagt kjempemoro. Da er det lett å ha småbarnstreff hos hverandre, og invitere de andre venninne vi har som har babyer.
(Og dem blir det bare flere og flere av, så vi er etterhvert en god gjeng!)

Kooooselig er det :)

Nå er jeg klar for litt større strikkeutfordringer, og har tenkt å prøve meg på en julekjole til Silje! Så får vi se om det blir vellykket ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar