onsdag 26. oktober 2011

Hurra!!


Jeg vant!!!
Så sjelden som jeg har vinnerhell, så må jeg jammen rope litt jippy når det først skjer! I allefall når jeg vant noe jeg virkelig ville ha:)
For ikke så lenge siden skrev jeg et innlegg om barnebokforlaget og deres avstemningskonkurranse, over hvilke sanger som skulle med på de nyeste Singsang-kortene, som skal kombineres med tegn.

DEN konkurransen vant jeg :) Og nå venter jeg bare spent på å få nye Singsang-kort i posten :) Det er jo fortsatt kjekt med "Mine første Singsang", men blir enda kjekkere med "Mine andre Singsang" kort som snart detter ned i postkassen min!

Tror jammen jeg skal plukke de med på småbarnstreff og en dag!
Åh.. glede seg er det beste jeg vet:)

2 kommentarer:

  1. Så bra! Gratulerer! Vi har den første boksen, vesla liker veldig godt å synge gjennom alle kortene.

    SvarSlett
  2. Ja, vi har brukt de masse også! Mattias liker og godt å bare bla gjennom de og se på bildene :) Koselig det også :)

    SvarSlett