fredag 11. mai 2012

Det er gøy å gi..

Det er gøy å gi, i hvert fall når mottakeren blir hoppende glad :)
Vi hadde jo stooor bursdag her i huset sist helg.
Jeg har, selvsagt, lyst å vise masse bilder fra den o store 3 årsdagen, men jeg fikk ikke tatt ett eneste bilde selv, så må nok avvente mannens videresending av fotobevis på at vi (eller Mattias, for jeg var nærmest dødssyk av influensa..) hadde en strålende bursdag :)
Imens vi "venter" på bursdagskavalkade fra Skogvegen, kan jeg vise en av de gavene han ble aller mest glad for.
En paraply.... Da kom utbruddet (for andre gang den dagen) "Akkurat sånn jeg ønsket meg" kombinert med et gledeshvin.

Det var mormor og bestefar som sørget for at gutten ikke lengre (!?) blir våt i håret om regnet skulle falle -for hjelpes så upraktisk det er med regntøy....  ;)
Men moro har han det der han spaserer rundt ( i hovedsak innendørs) og virrer med paraplyen sin, gjerne med de nye sandalene, som også kom i bursdagsgave, på bena, for skal vite at det ikke er mye vær til å bruke sandaler utendørs for tiden :)

I dag skal Siljemor og jeg kose oss i Bergen sentrum i regnværet. Litt shopping, hårklipp, kafebesøk og trilling står på tapetet.
Da er det deilig at mor har så fin sydvest ;)

3 kommentarer:

  1. Det er gøy å gi når de blir så glade, ja! Kult med paraply:) Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  2. Ja, det var kjekt at han ble så glad for en paraply og sandaler. Godgutten.

    SvarSlett
  3. Så glad gutt! Det er ikke alltid det er de store, dyre gavene som vekker mest begeistring.

    SvarSlett