fredag 11. mai 2012

payday

I dag er det lønningsdag igjen gitt. Passende nok kom den på min fridag, og derved har Silje og jeg tilbrakt dagen i byen. Vi la ut med shopping på "en gul knapp" etterfulgt av frisørtime for mor (hvor Silje , selvsagt, satt eksemplarisk i vognen og sprudlet, lo og lekte med ranglen sin hele tiden....)



Deretter ble det soving i vognen for barnet mens jeg fikk trålet par butikker selv. Tiden løp (som vanlig) fra meg, så før jeg visste ordet av det var luren hennes over!! Så noe kafe´besøk ble det ikke tid til. Men hva gjør vel det når man har ferskt brød og rykende varm kaffe hjemme?


Nok like bra å ta lunsjen hjemme da ja, så fikk nå Silje et gledelig gjensyn med både katt og leker etter noen timer i vognen :)

Dagens kjøp innbefattet deilig fargerike klær fra Lindex og en skjønn kjole fra Ziestha til Silje, samt en tøff selebukse til Mattiasen fra Wheat. Nå gleder vi oss til alt er vasket og klart for prøving :)


At til og med jeg selv fikk kjøpt meg både diverse hårgreier og noen nye topper, er virkelig et stort pluss (som oftest kommer jeg KUN hjem med ting til ungene..) Kjenner du deg igjen i det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar