søndag 7. oktober 2012

En helt spesiell...

På den første bursdagen til Silje, skulle det vanke en helt spesiell, ja helt unik gave, fra mor og far.
Heldige oss har fått danske Lisbeth (med bloggen smilerynker) til å sy en superdeilig dukke til oss! Åh som jeg har gledet meg til å gi den til henne!!  Dessverre ble den noe forsinket, så den kom hit først nå i helgen. Jeg var spent da jeg hentet pakken, men siden Lisbeth alt hadde pakket den inn, måtte jeg pent vente til hun stod opp med å se den.hun skjønte nok ikke stort da hun skulle få gave nå, men så glad nok ut og storebror hjalp, selvsagt, med åpningen av den forsinkete 1 årsgaven.


Foreløpig har hun kun lekt litt med den, men jeg regner med at hun blir kjempeglad i den ettersom tiden går :)

Hva kan vel glede en liten jente mer enn å få en dukke som er skapt kun for henne? Med hennes farger og med tanke på henne mens den blir til?

Jeg elsker den i hvert fall :)

2 kommentarer:

  1. ÅÅåååå - så fin!! Heldige lille Silje med ny bestevenn.

    -katrine

    SvarSlett
  2. Ja, den er både deilig, myk og fin :)

    SvarSlett