mandag 29. oktober 2012

Shopping?!

Hva skjer når man sender 3 småbarnsmødre på shopping i Køben? Da strander man på Disney store, og svir av en haug med penger, og ender opp med fulle poser, kun med leker og bamser til ungene... Vi var riktig nok innom et par butikker med klær, til voksne også, og jeg klarte (på mirakuløst vis) å få kjøpt meg en bluse. Men utenom det var det mest kafe´ og restaurantbesøk som fenget jentene :)

(Vi klarte å få tatt ett bilde ved Christiansborg, nedlesset i disneyposer, og det var det jeg fikk fotografert den helgen liksom...)

Vi har kost oss gløgg i hjel, alle 4 i helgen. Med deilig mat, godt øl og utsøkt selskap!


Vel overstått jentetur, men den akk store shoppingen uteble nok, med unntak av flotte Disney leker og Julepynt fra Illums:)









Nå kan jeg glede meg til å finne frem Holmegaard samlingen om en måneds tid. For DA er jeg juleklar. - Kjente julestemningen kom litt snikende her før helgen da snøen dalte ned, men den er jo (heldigvis?) vekke alt...

1 kommentar:

  1. Ha ha, jeg har også en dragning mot Disney store - det er liksom på sånne steder man ender opp...

    SvarSlett