søndag 14. oktober 2012

Gi bort - leseglede

Sist år utgav en god venn av meg og min kusine, sammen ut boken "Truls og Mias elleville flytur".

 En bok som har blitt flittig lest her i huset. Fredag satt Mattias og jeg og bladde i avisen (!?) sammen, og en liten reklameannonse for deres nyeste Truls og Mias bok er nede i hjørnet, hvor Mattias utbryter: "Se mamma!! Ny bok!!"

I går var vi da, selvsagt, til bokkjøp og boksignering på Kleppstø senter - og rett hjem i sofakroken bar det!
Mattias satt fjertret gjennom hele "Truls og Mia reiser på ferie".
Det er en eventyrlig, spennende bok med fargerike og levende illustrasjoner, med karakterer vi jo kjenner fra den første boken, så både mor og sønn var fanget gjennom hele historien. Boken skal passe best for barn mellom 3-9 år, og fanger i hvert fall Mattias 100%...

Da boken var ferdig lest og jeg spør om den var gøy, kommer det bare "Du må lese den en gang til mamma!" "Med en gang??" spør jeg, hvor Mattias ser på meg og sier at: "Ja, med en gang!"

Så gjorde vi det da :)

En bedre bokanmeldelse kommer ikke fra en 3 åring enn det :)

Og akkurat DENNE leseopplevelsen vil jeg dele med en av dere! Jeg vil gi bort 2 bøker. En signert utgave av "Truls og Mias elleville flytur" og en signert utgave av "Truls og Mia reiser på ferie" 
Begge bøker skrevet av Irene Hantveit og illustrert av Øyvind Tumyr, til en av mine lesere.

Alt du trenger å gjøre er å kommentere innlegget her (1 lodd) og linke til innlegget på egen blogg (1 lodd) og fortell i kommentaren hvor mange lodd du tar.

(Du trenger ikke ha blogg for å delta - bare skriv epost adressen din evt)

Jeg trekker vinneren 15 november, slik at boken kommer i god tid i tilfelle du vil gi den i julegave :)

24 kommentarer:

  1. Her må jeg ha et lodd. Det kunne vært koselig å lese for barnebarna.

    Klem

    SvarSlett
  2. Fine premien! 1 lodd til meg takk :)


    -Katrine

    SvarSlett
  3. Hiver meg på denne. 1 lodd takk ;)

    SvarSlett
  4. Det var virkelig en god anmeldelse, ja :) Jeg stoler fullt og helt på 3åringen din- og håper på å bli den heldige vinneren av denne fine GiBorten!

    Fin søndag videre :)

    SvarSlett
  5. Så flott lillianne, har den 1 boka og ville gjerne ha denne også. Har alt planer om en som julegave. Er så kjekt at vi har slike gode kunstnere og gøy med kortreiste gaver. Ett lodd

    Hilsen Marianne

    SvarSlett
  6. Spennende :) Tar 1 lodd og følger med.... - Anne

    SvarSlett
  7. Hei høpp1

    Takk for fine ord fra deg:)

    Tar gjerne 1 lodd her jeg:)

    Ønsker dere en fin uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  8. Elsker bøker - vil gjerne ha! Tar et lodd:)

    SvarSlett
  9. Så koselig gi bort du har. jeg er med .
    2 lodd på meg.

    Du har en fin blogg så jeg titter innom senere også.

    Ha en fin kveld , Marit.

    SvarSlett
  10. Koselig blogg, jeg vil følge med deg:)

    Boka høres perfekt ut for meg som har to barn på 4 og snart 3 år, så 2 lodd til meg!

    Ha en fin onsdag.

    SvarSlett
  11. Jeg er gjerne med og tar 2 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/10/vinn-barnebker.html

    Ha en herlig kveld!

    Klem

    SvarSlett
  12. Høres ut som denne boka er midt i blinken for mine to leseglade gutter på 5 og 7:) Prøver lykken med 2 lodd. God søndagskveld!
    Randi:)

    SvarSlett
  13. Høres kjekk ut :) Jeg prøver lykken med ett lodd.

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne være med i trekningen :) Trekker 2 lodd :)
    Jeg har 6 flotte give aways på gang inne på bloggen min hvis
    du vil prøve lykken :)
    Ha en flott ukestart!
    Klem Anette ♥

    SvarSlett
  15. Jeg tar 1 lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  16. Så kjekt da :) jeg blir gjerne med ☺
    2 lodd til meg da :)
    Ha en fin kveld videre! Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  17. Det er kjempe koselig med lesestund for de små, jeg trekker gjerne 1 lodd:) Mvh Veronica

    SvarSlett
  18. Tar 1 lodd og krysser fingrene. Datteren min elsker at jeg leser for henne.

    SvarSlett
  19. Jeg tar herved ett lodd.
    Jeg har tre barn som elsker å bli lest for.
    Ha en fin kveld videre.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg trekker et lodd og krysser fingrene:))

    SvarSlett
  21. 1 lodd håper jeg på!
    To sjarmerende tvillingsøstre ville likt å bli lest for fra denne boken, av barnevakten!!!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Hei,

    barnebøker er veldig populært hos mine to små, så jeg vil gjerne ha ett lodd :-)

    Elisabeth

    SvarSlett