onsdag 13. mars 2013

Kjappe hverdagsmiddager #2

Jeg hadde jo en intensjon om å prøve å spre bittelitt matglede og litt kjappe tips her på bloggen min i vår.
Kjapp hverdagsmiddag #2 er dermed:
Salta torsk med poteter, grønnsaker og saus.

Det som er best er tilberedelsestiden :)
Å skrelle poteter og grønnsaker gjør jeg i forkant og bare legger de i vann. ( det tar nå engang den tiden det tar...)


Så setter jeg poteter på kok når vi kommer hjem fra barnehagen, ruller litt på gulvet og leker litt med ungene, tar meg en kopp kaffe, og 10-15 minutter før vi skal spise koker jeg opp vann som torsken trekker i, i 10 minutter mens jeg lager en hvit saus.
Voila: sunn og kjapp middag!



Silje har vist seg å bli en nysgjerrig "hjelper" og sjefssmaker allerede, og digger å stå på krakken når vi lager middag.

1 kommentar: