torsdag 24. oktober 2013

Forut og kakefest

I anledning FN dagen hadde vi Forut foreldrekafe i barnehagen i dag. vi kjøpte lodder, barnekunst, middag, kaffe og kaker, og hadde noen ordentlig koselige timer i barnehage sammen med alle de andre barn, voksne og foreldre :)

Til inntekt for Ines og andre barn i Malawi.


Jeg har begynt å bake utelukkende med laktosefritt smør og speltmel, men kakene smaker deilig fordet :) Både hos voksne og barn glir den ned på høykant!! (Jeg tror mye ligger i god smørkrem...)

Med sang og dans til underholdning, og massevis av venner, ville Mattias helst ikke at festen skulle slutte! Og DET er jo kjekt!! At de koser seg så masse i barnehagen, og nyter å vise oss foreldre alt :)

4 kommentarer:

  1. Jeee! Jeg har jo blitt så begeistra for Forut etter at jeg har sett hva de egentlig driver med, så dette innlegget likte jeg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg leste det at du fikk være med på tur, ja! Det er et godt prosjekt, det er helt sikkert. Og en fin måte å få barna til å få litt mer forståelse av resten av verden, og hvordan den kan se ut for noen.

      Slett
  2. Så gøy, me har også vert på FN kafe i barnehagen i dag ;) Kjekt at de markerer det slik! Og så flink du er som baker da !!

    SvarSlett