torsdag 24. september 2009

Drømmehuset 3

I dag har Mattias, mamma og meg vært på huset og kikket igjen... Nå begynner det endelig å ta skikkelig form, drømmehuset vårt! I skrivende stund legger de takstein på, og jeg regner med at de neste par-tre arbeidsdagene går med til det, samt til å ta siste finpussen på det utvendige arbeidet. Noe som igjen betyr at i løpet av neste uke starter arbeidet med isolering, og så er det i gang med å separere husene fra hverandre og kaste seg over rominndelingen. Om en månedstid regner jeg derfor med at vi er travelt opptatt med tapetsering, maling og det som ellers hører til egeninnsatsen. Det blir kjempespennende, og jeg gleder meg storveis :) Vi har bestemt oss for det meste hva anngår farger (Chi i så godt som hele første etasje, mens andre etasje går i mer brune og lilla nyanser) og gulv (hvitoljet askeparkett blir en gjenganger her...), så vi er superklare!!
Dette blir spennende :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar