tirsdag 22. september 2009

Lost in space?

"Plutselig" gikk det opp for meg hva innevær er blitt til for meg! Det er blitt tid for nettshopping, blogging, avislesning, facebook... Ja, you name it! Nettet har invadert livet mitt, på godt og vondt. Når småtten sover om dagen, så er det å skynde seg å få gjort litt i huset før jeg tar fatt i dagens nettdose. Det siste jeg driver og leter etter er veggdekorasjoner til vårt nye hus. Jeg finner mye rart i ulike kvaliteter og prisklasser. Billige eksempler, veggklistremerker og dyrere fastmonterte hele vegger (sistnevnte i en prisklasse så de dropper å si noe om pris på siden, men en plate på 2 x 0,5 meter koster ca. 15000,- levert og montert...)
Det finnes så utrolig mye stilige alternativer i verden, så jeg er, atter en gang i ferd med å gå meg vill i mulighetenes jungel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar