mandag 17. mai 2010

Gratulerer med dagen!

Gratulerer med dagen til alle, store som små :)

"Søttende mai-
er jeg så glad i,
moro og sprell,
fra morgen til kveld!"

Siden jeg skal på senvakt på jobben blir det maks utbytte av formiddagen i årets feiring. Vi skal få tid til alt alikevel og kose oss masse :)
Vi starter med stor familiefrokost her i huset kl 09. Pyntet og fin, venter vi nå bare på gjestene. All erfaring tilsier at det ville vært lurere, for både mor og barn, å vente med å kle oss til etter maten, men men.. Det er jo kun 17 mai en dag i året :)

Deretter er vi klare for de tradisjonelle tingene: tog, leker, lodder og is, før vi skal til mine kjære foreldre på rømmegrøt og spekemat. Akkurat den delen rekker jeg nok ikke å bli med på, men jeg får nok deilig rømmegrøt på jobb jeg.

Så da kan jeg kose meg litt ekstra mens jeg er på jobb i dag :) Jeg skal jobbe med en av de beste kollegene som er, så det blir i hvert fall ikke noe problem :)
Jeg håper alle får en nydelig dag, sammen med noen du er glad i :)

1 kommentar:

  1. Så flink du er, Lillianne! Gratulerer med dagen der inne :)

    SvarSlett