onsdag 12. mai 2010

Ny klokke :)

Mine flotte svigerforeldre var her i helgen, og da fikk vi lov å ønske oss noe nytt til huset :) Forsinket innflyttingsgave/bursdaggave kalte de det :)

Vi har egentlig savnet å ha en klokke på veggen, et sted hvor den synes både fra kjøkken og stue (synes egentlig det er en uting at "alle" kun bruker mobilen til klokke for tiden...). I tillegg har jeg savnet noen flere fargeklatter her i huset. Det hvite og minimalistiske er ikke helt min greie kjenner jeg!

Derfor ble vi utrolig fornøyde da vi fant denne kule klokken på ting på Bryggen :) tusen takk svigersene :)

Og bare se hvor fint den passer inn! Den matcher til og med Mattias og rullatoren hans. (Det må forøvrig være det beste lekekjøpet noensinne! Han bruker den hele dagen, hver dag!)

Jeg merker en sterk forkjærlighet for gult og orange for tiden... Det er en merkelig greie, for akkurat de fargene har jeg aldri hatt kick på tidligere... Men men, forandring fryder :)

1 kommentar:

  1. heftig kul klokke=) burde jo lagt merke til den på søndag..skylder på at all oppmerksomheten gikk til det største musikalske "barnet"

    Og takk for koselig lunsj i dag =)

    SvarSlett