torsdag 27. mai 2010

En dag hos Mormor og Bestefar?

En rolig dag mos mormor og bestefar?

Ja, det var det vi også tenkte...
Hele mandag skulle vi være med de, det var plan A liksom. Jeg hadde imidlertidig en aldri så liten plan B! Nemlig å lage et glassmonter (jeg fikk et pent brukt et av en god venn) med alle min fars Bridge pokaler i, og overraske ham med når de kom hjem.

Derfor, etter å ha ringt for å sjekke at campistene var i rute på returen fra Lærdal, dro vi opp til huset deres 1 time før planlagt ankomst.

Diverse pokaler skulle pusses og gnikkes på og i tilleg var det et glassmonter som måtte vaskes og pusses før de kom hjem :)

Mattias er jo ikke akkurat god til å sitte i ro, han har muligens arvet morens nysgjerrighet og ville helst ta på alle de blanke fine tingene.. Det var nesten like mye jobb for faren å holde minsten vekke fra alt, som det var for meg å pusse alt...

Det må nesten nevnes at min far har, i mange år, vært en svært
habil Bridge spiller med mange NM medaljer i kofferten så det var stas å få vist alt litt bedre frem, enn den tidligere plasseringen (inne på syrommet til mamma...)

Jeg tror også at pappa ble glad og stolt selv. Nå ville jeg bare vise dere litt av resultatet:)

1 kommentar:

  1. Tenker din far var stolt ja! så fint gjort av deg! skulle hatt flere slike handlinger i hverdagen.. er jo ikke så mye som skal til alltid:)
    ha en strålende helg videre!

    SvarSlett