lørdag 15. mai 2010

"Nye" hagemøbler?

Før: Underveis:
Vi oppdaget rast at det er dyrt å flytte inn i nytt hus! Det er såå masse vi har lyst til å få i orden, både inne og ute, og i og med vi flyttet inn i dobbet så stort som vi kom fra, blir det jo litt.
Da er det viktig med prioriteringer...

Vi prioriterer derfor i år å få lagt belegningsstein på baksiden av huset samt å få murt opp en mur langs hele fjellet på baksiden, for å lage bed der senere. (alt det skal forøvrig gjøres mens vi er på ferie i sommer. DA blir det spennende å komme hjem da!)
Men med så mye som skal gjøres så sier det seg jo selv at det ikke blir penger igjen til å kjøpe hagemøbler og annet stasj til uteområdet.

Derfor kom jeg på at jeg kunne jo bare pusse og vaske de gamle og gi de noen strøk maling. I utgangspunktet hadde jeg kun en plan om å få de malt hvite, men så virket det plutselig så kjedelig :) Det var da jeg fikk dette infallet om å sprite det litt opp med et par tilfeldige striper i en annen farge.
Hva passer vel da bedre enn gule striper?

I og med at solen og sommeren er gul, og at jeg i tillegg digger gult for tiden?! Som sagt så gjort. Det har tatt et par uker, men nå nærmer det seg ferdig!

Takket være tilskudd fra svigersene ble det til og med noen nye puter og en ny blomst på bordet :)

Jeg synes i hvert fall at det satte farge på min dag :)

2 kommentarer:

  1. En stilig måte å gjøre det på!!:)
    Ble kjempefint! Gult er kult....det er ikke så mye som skal til;)

    SvarSlett
  2. Takk :) Er ganske fornøyd med det selv og :) Jeg trenger litt farge rundt meg ...

    SvarSlett