mandag 20. september 2010

Bilder

Jeg er en "sånn en" som insisterer på å fremkalle bilder på papir, men som hele tiden glemmer det. Resultatet av et lite års glemsel fikk jeg i dag, da jeg hentet 788 bilder hos Elite foto...
Siden har jeg stort sett sortert, satt inn i album og rammet bilder. Jeg holder jo fortsatt på med prosjekt bildevegg hos Mattias og samtidig vil jeg jo gjerne ha litt flere bilder i resten av huset også.. Akkurat nå ligger det meste i en haug og jeg er tom for "bildeenergi", så nå får alt bare flyte litt rundt til i morgen, så får jeg se om noe blir plassert da?!
For ikke å snakke om all pyntingen og skrivingen som, på et senere tidspunkt, må skje i både mitt og Mattias sine album...
Puh! Alt til sin tid sier bare jeg! Høsten er vel forsåvidt en finfin tid til sånne sysler?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar