fredag 10. september 2010

Strikkede gaver

Min nærmeste nabo og venninne er den lykkelige(??!) eier av en arvet iphone som hun var redd skulle bli helt ødelagt der den ligger og slenger i vesken.

Derved måtte jo jeg i gang med et nytt strikkeprosjekt. Jeg fant ikke noe oppskrift sånn i farten, så da bestemte jeg at det fikk nå være grenser på hvor vanskelig det skulle være, og bare la opp masker og strikket noe!
Det første jeg strikket ble for liten, så med litt nytenking kom jeg på at jeg kunne jo strikke et forstykke til det (som fra nå av i "oppskriften" heter bakstykket) og bare sy de sammen!
Vips: en stk iphone sokk ligger pent og venter på å bli gitt vekk.

Når jeg i dag er innom temaet strikkede gaver er jeg nødt til å vise denne superskjønne luen Mattias fikk av Janniche
Den passer helt perfekt, og det er jo lett å se at han også er kjempefornøyd med den :)

2 kommentarer: