fredag 17. september 2010

Bildevegg på barnerommet

Det er mange små ting som enda ikke er kommet helt på plass i huset vårt. (og det til tross for at vi har bodd her i 10 måneder snart...)
Men vi kommer der...

Jeg har så smått begynt på en bildevegg på Mattias sitt rom. Sengen fungerer som gjesteseng når en av hans vakre kusiner er på liggebesøk, og er ellers brukt til lesekrok og sofa, (gutten selv sover nok fortsatt i sprinkelsengen sin).

Men plassen over sofasengen er perfekt til bildevegg.
Tanken er jo at Mattias skal kunne se på bildene selv, uten at jeg er der til å løfte han opp! Nå kan han se på bilder av oldefar, besteforeldre, kusiner, onkler og tanter. Planen min er å bruke bildene aktivt til å prate om familien vår, og da spesielt de i familien som vi ikke ser hver uke. Nå må jeg bare skaffe meg enda flere rammer i ulike former og farger, så blir det plass til resten av familien også ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar