søndag 4. juli 2010

"Bare" en tur om Søen

Ja, her fortsetter ferien, og vi har endelig fattet at vi må benytte oss litt av fordelen det gir oss å bo hos svigersene :) I formiddag fikk vi tatt litt shopping uten å ha Mattias på slep (som vel ikke er glad i shopping...) Og nå har vi nettop tuslet oss en runde rundt Søen (bedre kjent som Gøttrup fiskepark).

Tidligere i dag var vi på Bondestuen og spiste lunsj, etterfulgt av rusletur på Havnen i Løgstør. Jeg har vært i Løgstør mange ganger, men aldri visst at Havnen er full av Gallerier, Atelierer og iskiosker :) Nå når jeg først har funnet ut det, skal jeg love for at jeg kommer tilbake!
Det har nemlig vært enda en superkoselig dag :)

Jeg føler meg nesten som en omvandrende reklame for landsbyenes små gleder her for tiden, men det er deilig med litt fred, ro og landsbyhygge :)

Vi benyttet som sagt at svigersene jo er hjemme, og at Mattias sover trygt og fikk gått oss en fin tur. Det er faktisk ikke ofte man får sånne små luksuser med småfolk i hus. Noen ting er liksom for "dumme" til å be om barnevakt for... Men deilig er det jo, med en rolig kveldstur for 2!
Det er noe med roen ved vannet, fiskerne som sitter musestille og venter på napp, myggen som biter og en kjæreste ved siden av!

Nå sitter jeg her med nyplukkede skogsblomster på bordet, leggene fulle av myggestikk og vurderer og hente meg en kald pils. Her sitter jeg og kjenner på følelsen av at: livet, det er helt ålright :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar