mandag 26. juli 2010

Strandliv

Jeg har en velfortjent fridag i dag etter en travel jobbehelg!

Første halvdel av dagen har blitt brukt sammen med den skjønneste gutten i verden, en beisekost og et malingsspann. Etter Mattias sin middagshvil, lysnet været betraktelig, vi fikk besøk av tante Lill og vakre Amanda, og satte sammen kursen mot kollevåg.
Det er helt merkelig å være der ute på stranden og vite at om 9 dager syder det av liv akkurat der vi har badet og solt oss i dag! Akkurat der vi badet er den mest ettertraktede campingplassen under Norges vakreste festival, Lost Weekend :)
(En festival som jeg forøvrig anbefaler ALLE å komme på.)
I dag var det bare vakkert, stille og ren idyll. Hvordan det ser ut om 9 dager kommer jeg tilbake til når festivalen er i gang (dersom jeg får tid til å blogge da...)I mellomtiden fortsetter vi å nyte godværet og dyrke sommerens gleder! Jeg håper du gjør akkurat det samme :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar